Jäkla skitunge!!

Tindra skrämde livet ur mig imorse. Jag trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig fastän jag vet att jag inte borde blivit orolig. När vi skulle gå till dagis imorse så var juag ju "tvungen" att ta Molly med mig i vagnen. Vi ska vara hundvakt idag så vi skulle gå hem till Krewer och hämta lilla Thea efter att vi lämnat Tindra. Så jag öppnar ytterdörren och sa åt Tindra att hon får vänta här på mamma och Molly. Vad gör ungen när jag vände mig om för att ta ut vagnen? Jo hon sticker ju självklart! Jag ropar och ropar på henne men inget svar nånstans. Jag blir självklart livrädd men bestämmer mig för att gå upp till dagis och kolla om hon sprungit dit. Och vem hittade jag innanför dörren? Självklart Tindra! Då hade hon sprungit dit och en mamma hade släppt in henne. Fy bubblan! Jäkla skitunge som skrämmer morsan sådär! Men hon kom ju till rätta och  man kunde ju räkna ut med röven vart hon tog vägen!

Så nu ligger Thea här på golvet och stensover. Tog en liten extrasväng när vi gick från Krewer bara för att hon skulle få komma ut och röra på sig lite i alla fall. Sen har hon sprungit runt och lekt på våran baksida med. Vi har ju staket så jag släppte ut henne och lämnade dörren öppen så hon sprang här in och ut. Men nu blev hon trötter.

Nää, nu ska jag kika på våra bästa år. Sen får vi väl se vad vi ska hitta på. Ska försöka städa lite i alla fall. Dammsuga och skura behövs VERKLIGEN! Nåja, ha det bra! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jo hoppas på att det är gode snart! Men känns nästan som om jag får gå över tiden två veckor bara för att jag brukar ha sådan tur.. Nåja det kommer ju nå underbart efteråt och då kommer all denna värk kännas som en skitsak. :)

2010-08-16 @ 19:19:31
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0