Känner mig rastlös!

Det är vad jag gör. Tindra är på dagis och Molly sover. Känner mig himlans rastlös just nu. Har egentligen en sisådär miljon saker att göra men det är sånt som jag inte vill eller orkar. Haha! Man är ju bra dum ibland. Hade tänkt gå på en långpromenad förut när Jesper klev upp men med tanke på vädret föll den idén ganska snabbt. Det blåser utav h-vete och regnar titt som tätt. Orka säger jag då! Ikväll ska jag dock träna, det har jag bestämt! Jag bara SKA ha en kropp till "beach 2011". Och som Krewer sa så är det ett rimligt mål. Då behöver man inte ha dåligt samvete om man är lat någon dag. Funderar även på om man skulle ta före- och efterbilder. Helkropp alltså.. Så det ska jag nog också pyssla med ikväll. Dock inget som kommer upp på bloggen nu utan det blir i så fall när jag lyckas nå min målvikt. Hade även velat ta lite nya bilder på mina underbara ungar, gärna ihop, men Tindra är inte så medgörlig vad gäller kameran nu för tiden så vi får se om och hur det går. Bilderna man får på Tindra nu är liksom tagna i smyg, haha!

Nu kom jag dock på en sak jag ska göra. Jag ska sätta in de nya bilderna som jag fick för några veckor sen, haha! Här är det inte snabba ryck. Behöver som sagt sätta in dem i albumet. Sen hade jag behövt ett nytt fotoalbum med, för Tindra förstörde det. Tur att alla bilder i det albumet klarade sig säger jag bara! För det är ändå 300 bilder per album. Nåååja, kanske skulle åkt ut till biltema och köpt ett nytt. Dom har ju bra och billiga album. Får se om jag orkar göra det idag, får väl flirta med gubben, haha!

Nää det var allt från mig. Ska försöka fixa med den nya designen snart även om det kanske känns lite väääl tidigt att slänga in en höstdesign. Dock känns det i luften att hösten är påväg.. Får se hur jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0