Lite bilder då ja..

Jag har länge planerat att ta lite nya syskonbilder på mina kära ungar men känns som att allt sket sig, haha! Först så dog den ena blixten, dåliga batterier. Sen ville dom iiinte riktigt samarbeta, haha! Ingen av dom kunde kolla in i kameran samtidigt, Molly drog Tindra i håret och Tindra blev sur. Men några bilder fick jag väl till någorlunda. Tänkte i alla fall visa.


Tindra i sin nya fina mössa!









Mina busungar! På vissa bilder har jag klonat bort bumbostolen då jag tyckte att den störde lite. Men det ser ni ju själva. Hon ville verkligen inte sitta själv även om hon faktiskt kan det nu. Men sånt har hon inte aaalls tid med förstår ni!

Sen fick jag ju som sagt ett paket idag. Dom slog faktiskt över min förväntan då man fick med en bra och praktiskt väska med. Såhär ser det ut.

Så jag var ju tvungen att testa detta lite. Men har bara två bilder att visa. En på mitt öga (var ju bara tvungen testa, haha!) och en på en blomma, ena levande (läs halvdöda) blomma jag har, haha! Aja, orka skriva och tjöta..





Sådär! Det var alla bilder jag hade att bjuda på idag. Hoppas ni gillar dem.

För att återgå till nått annat fick jag lite motion förut. Såg att Tindras studsmatta blåste iväg så jag fick springa! Den tog sig inte längre än att den lade sig över vinbärsbusken men jag fick plocka ner den och bära in den, haha! Då kanske ni får en bild av hur mycket det blåser här nu? Även våra utemöbler blåste omkull och grillen. Helt sjukt! Tur att man har möjligheten att vara inomhus!

Imorn blev vi plötsligt enbarnsföräldrar också. Jespers plastsystrar Malin och Ida kommer och hämtar henne vid 10 och ska åka till Trollhättan. Så imorn blir det lugna gatan..undra vad vi ska hitta på då..haha! Kanske skulle passa på att storhandla? Får se vad Jesper säger sen.

Nää, nu har jag inget mer att tillägga faktiskt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

jätte fina bilder. älskar syskonbilderna. såå mysigt!

2010-08-24 @ 21:58:29
URL: http://deliciously.se
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Fräckt med sånna närbilder! Men vi får kolla på det nästa vecka då. Lät som en bra idé att leka i lekparken och kanske fika där oxå då??

2010-08-24 @ 22:03:19
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0