Molly!

Jag har nog hittat problemet till att hon vaknar när hon vaknar på mornarna. Hon vaknar av Jesper och kan då inte somna om! Imorse blev hon nämligen väckt av Tindra klockan 6, annars hade hon sovit ännu tror jag. Tindra fick nämligen för sig att kliva upp klockan 6 och då kom hon in i vardagsrummet (där jag och Molly sov) och tände lampan och då vaknade Molly också. Så nu har jag ett stooort projekt framför mig, nämligen att röja ur datarummet så att hon får plats. Får disskutera med Jesper hur vi ska göra och vart vi ska ställa datorn. Blir nog att ställa den i vårat sovrum någonstans. Så nu blir det att skaffa fram lite säckar och gå igenom massa kartonger som står där inne så att vi får bort dom. Sen är det bara städa där inne. Sen lär det få bli en (eller flera) vändor upp till tippen för att slänga allt. Hum hum..

Jag är fortfarande trött och skulle kunna sova ett dygn (känns som det) men jag är i alla fall på bättre humör idag. Nu har jag bara lite ångest över att ens börja i datarummet..huua! Men det måste gå så det är bara sätta igång. Får se om jag orkar ikväll.

Nä nu ska jag gå och se om Jesper köpte bröd innan han kom hem inatt..för jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Men din blogg läser jag ju ;D



Förlåt, ska bli bättre att kommentera inte bara smyga omkring! :-))

2010-08-03 @ 14:44:06
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0