Morsning..gäääsp!

Tindra vaknade 06.10 idag.. Tror att jag ska låta henne somna klockan 18.00 varje dag. För varje gång hon somnar senare än så, vaknar hon tidigare än 07.00. Knepiga unge, hehe. Vid halv 7 så vaknade Molly så då var det bara kliva upp och sätta fart på dagen. Men jag somnade så sent igår så jag är ju dödstrött idag. Men man får ju bara skylla sig själv denna gången.

Vad ska vi hitta på idag då? Jaa, när Jesper kliver upp vid 10 ska jag och Tindra gå bort till fröken Krewer och hämta Thea. Då blir Tindra glad, hehe. Sen ska vi nog åka ner till Björn tror jag. Jesper ska dit i alla fall men skulle väl tro att vi följer med allihopa.

Föresten, jag skrev aldrig om detta igår men vi har nog hittat vad felet på bilen är. Våran ac-kylare är ju sammankopplad med kylaren på bilen, det går på samma vatten. Och igår upptäckte vi ett (eller flera små) hål i ac-kylaren. Så idag ska vi ut till biltema och testa köpa kylarcement. Det är ju värt ett försök i alla fall. Funkar det så funkar det annars är väl inte detta hela världen. Synd bara att det är såpass dyra grejer som går sönder. Men vi får se hur detta ter sig.

Nu tjatar Tindra om att jag ska spela gubben, så får väl sätta mig och spela lite wii så hon blir nöjd. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh, jag vill också ha ett wii! :)

Ska nog fanken önska mig ett sådant i födelsedagspresent när jag fyller år i december. Eller kanske ge ett åt Simon i julklapp! Hehe. Sådant är ju smart. Ge bort saker åt honom som vi båda vill ha och kan ha glädje av! :)

2010-08-20 @ 07:54:45
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Nadia

Haha jå jag tror fan det. :)



Discofitta.. Haha Kurt som bad mig beskriva det hela hade heller aldrig hört uttrycket! ;D Men nu vet ni! Bara att lägga till i förrådet. Haha. Godmorgon föresten!

2010-08-20 @ 08:02:09
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0