Oj! Så kan det gå!

Molly vaknade som vanligt vid 5. Men efter att ha sprungit in några gånger och gett henne nappen så somnade hon om vid halv 6. Skööönt! För nu fick vi sovmorgon till..håll i er..ÅTTA!!! Tindra kommer in till oss vid 8 och myser. Det var fortfarande tyst i Mollys rum, men antar att hon hörde att vi klev upp för hon vaknade när vi gick förbi hennes rum. GUD VAD SKÖNT!!! Det behövde vi nog allihopa. I alla fall så behövde JAG det! Man blir ju på otroligt mycket bättre humör när man får sova ordentligt. Eller ja, i alla fall mer än "vanligt". Så det kanske var detta Molly behövde, ett eget rum! För igår sov hon ju också längre än hon brukar. Halv 7 är liksom inte illa pinkat. Men 8 hade jag bara drömt drömmar om, haha!

Våran fina översvämmning här ute hade nästan runnit undan under natten men nu regnar det massor igen så det lär ju fyllas på igen, haha. Kanske skulle släppa ut Tindra så hon får bada, haha! Nja, hon badade igår så jag ser hellst inte att hon blir smutsig idag igen, haha! Men vi får väl se hur det går för vi ska nämligen in till stan en sväng när Jesper vaknar.

Nä nu ska jag ta och pyssla om mina barn. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0