Promenad

Idag kom jag mig ut på en liten promenad. Det blev inte såå himla långt men det var skönt ändå. Efter jag lämnat Tindra på dagis så gick vi hem till Krewer. Sen följde vi med henne en bit, genom fårhagen och sen upp igen. Gick en liten sväng för att fota lite träd, hehe. Sen gick vi hem igen. Får väl se om någon av dom bilderna duger åt Jespers chef, annars får jag väl sätta mig i bilen någon dag och åka någon annan stans.


Molly somnade för en gångs skull ganska gott i vagnen. Och hon sov allt en stund med. Dom två sista bilderna på Molly och blomman har jag tagit hemma. Snigeln hitta jag på vägen till krewer. Tyckte den var lite fräck med sina leopardfläckar, haha! Dom andra två är tagna efter vägen.

Hade även tänkt ta en promenad till och från bvc idag, men Jesper ville följa så då får vi ta bilen. Annars hinner vi inte hem från bvc tills vi ska hämta Tindra på dagis igen. Men men, får se om man orkar träna lite ikväll. Skulle behövas.

Nä nu ska jag faktiskt göra iordning allt inför att vi ska åka. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0