Ska jag?

Ska jag försöka skriva lite om gårdagen eller? Vi gjorde ju rätt mycket igår som sagt. Först började vi ju med att åka in till stan och kolla på bilarna och sen gick vi en sväng på stan. Tindra tyckte det var roligt att få springa lite som hon ville. Sen skulle hon rida på alla stenfigurer och sova på alla parkbänkar, hehe. Efter det åkte vi hem och ungarna vilade middag.

När dom vaknat åkte vi till stan igen och var på lekplatsen en stund. Försökte få Tindra att gå på toa flera gånger men hon blev bara förbannad när vi frågade om hon inte ville kissa. Så tillslut kissade hon i byxan. Så då åkte vi hem igen. Städade undan lite och grejade på.

Efter ett tag kom Malin K och Malin O (+ 3 hundar) hit. Dom skulle passa våra ungar medan vi hade en supertrevlig kväll med Nixuz och Julia. Började med en matbit på cheers. SUPERGOTT! Jag och Julia åt varsin tallrik med kycklingspett och klyftpotatis som dom gör själva. Väldigt gott var det! Säkerligen de godaste kycklingspetten jag smakat! Jesper och Nixuz åt en fin biff med rödvinssås och klyftpotatis och dom verkade ganska nöjda dom med. Till efterrätt tog vi vaniljglass med chokladsås (Jesper tog utan chokladsås) och jordgubbar. Smarrigt men jag fick självklart ont i magen, hehe. Sen gick vi till bion och köpte biljetter till Trollkarlens lärling, till hemmakväll och köpte snarra och sen tillbaka till bion.

Filmen var grymt bra! Den var bra gjord med alla specialeffekter och sånt. Jag hade faktiskt inte så stora förhoppningar då denna typen av film egentligen inte är av min smak men jag gillar den skarpt! Det var verkligen en sån film som jag kände direkt att, "ska vi se den igen eller?!". Så velar ni om vilken bio ni ska se på bio, se den!

Nä nu ska jag gå och kolla vad min älskade mini gör. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sofia- my life in words

hur har din helg vart :)?

2010-08-15 @ 14:21:49
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Nina

han hota mig.. så ja har gjort två polisanmälningar nu emot honom.. mkt trevligt =(

2010-08-15 @ 14:30:22
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: CLASSY

Okej, samma här e jätte seg. Vad har du gjort för skoj i helgen då? :)

2010-08-15 @ 15:54:28
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: EBBA

Ha en bra kväll! (:

2010-08-15 @ 19:51:13
URL: http://ebbaloves.blogg.se/
Postat av: CLASSY

Okej vad mysigt :) Jag tog det bara lugnt med sambon igår jag :)

2010-08-15 @ 21:47:50
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0