Slö morgon..

Jag tror hela familjen är lite slöa idag. Molly har knappt orkat röra på sig och hon ville sova redan klockan 8 igen. Tindra har legat på soffan i stort sett hela morgonen. Även legat med huvudet i mitt knä och bett mig killa ryggen. Detta hör till ovanligheterna. Annars brukar hon vara FULL av energi direkt från start! Hon åt inte ens upp sin flaska med välling så jag blir lite orolig. Hon klagade även på att hon hade ont i magen när hon kom in till oss imorse. Men vi får väl se hur det blir. Hon har då inte sagt nått mer nu så hon får väl åka med Malin och Ida ändå. Hon ser fram emot det, hehe.

Vad jag kommer hitta på är att jag kommer lämna Molly och Jesper hemma, om vädret fortsätter d.v.s. Och så kommer jag ta med mig kameran ut på en promenad! Den behöver röra på sig lite, haha! Och jag vill testa mina nya filter på lite annan natur. Måste ju passa på, man vet aldrig när man får chansen nästa gång beroende på väder och så.. Men jag betvivlar i och för sig att vädret är bra när Jesper vaknar. Sån tur brukar jag aldrig ha.

Sen ska det tvättas idag. Måste göra det innan helgen då vi ska iväg. På ett sätt hoppas jag att inte Jespers chef får någon plast för lastbilen, för då kan vi åka lite tidigare på fredagen. Men samtidigt är det lite tråkigt om han inte får det. Såklart. Nåja, det återstår att se. Han har ju fortfarande inte fått veta nått och mässan startar liksom nu.. Hade han dock haft öppningsbar sida på skåpet så hade det inte varit några problem då dom var på jakt efter en lastbil dom kan använda som scen. Nåja, som sagt, vi får se helt enkelt. Ska i alla fall bli roligt att gå på mässan och väldigt roligt att äntligen få träffa Marie!

Men nu ska jag mysa lite med dotra mi. Ha en bra dag! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0