Trötta barn!

Tindra vilade inget på dagis idag och Molly vilade inte när hon normalt brukar göra det. Detta resulterade i sjukt trötta barn på kvällskvisten. Gav Tindra en flaska vid 17.30 och hon kunde knappt äta den för hon höll på att somna. När hon ätit klart så lade hon flaskan bredvid sig, tog nappen och ögonen föll ihop! Så hon slocknade på soffan.. Fick på henne en blöja och lade henne i sängen istället. Och Molly slocknade så fort hon lade huvudet på kudden. Mina trötta bebisar, hehe.

Det är inte så mycket intressant som har hänt idag faktiskt. Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag skulle vilja göra nått med mitt hår. Men samtidigt vill jag inte klippa mig för att jag inte vill "klippa bort" mina lockar jag har fått. För om man tunnar ur håret så klipper man även bort lite lockar. Det sa i alla fall min frisör till mig sist jag klippte mig. Han frågade om jag hade permanentat mig eftersom det var så lockigt, haha. Men samtidigt vill jag inte ha jättelångt hår eftersom mitt hår blir så tungt. Men men, vi får väl se. Trivs relativt bra i längden jag har nu men saknar att kunna ha håret i flätor..ååh vad svårt det är med hår!!

Nää, ovettigt som sagt.. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Ja idag har det tyvärr inte gått lika bra. hmm..men hoppas det går bättre imorgon!

Tycker vi borde träffas någon gång snart så barnen kan leka och så. Hade varit trevligt! :)

2010-08-16 @ 22:59:06
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: sandra

Va gjorde de på dagis igentligen ;P Men det måste ha vart skönt med en lugn kväll så här i början utav veckan :)



Det är ju så kul att få komma iväg och titta och tänka på någe helt annat ibland. Vi var mycke på Street Race förr. Eller killen var väll mer än jag då. Men det är kul att se på, specielt också om det är någon man känner som är med och kör:)



Hihi!!! VI gör som vi gjorde med Niklas och väntar tills det är dags. Tycker att det på sett och vis blir lite mera spänning i att inte veta i förväg. men ibland känner man att man skulle vilja veta ändå:)

2010-08-17 @ 11:43:25
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0