Trötter..

Men för en gångs skull är det faktiskt självförvållat att jag är trött. Fastnade vid datorn igår så jag lade mig sent. Inte alls bra! Men men, får försöka lägga mig tidigare ikväll helt enkelt.

Just nu sitter jag och väntar på att försäkringskassan ska ringa upp. Det var lång kö så man fick knappa in sitt telefonnummer. Ganska skönt att dom faktiskt har skaffat sånt så att man slipper sitta med telefonen klistrad i örat i typ en halvtimme.

Min städning som jag gjorde igår var förgäves. Nu ser det lika hemskt ut igen.. Är alla barn såhär eller är det bara mina? Jag blir galen! Man får ju aldrig ha städat hemma?! För då skulle jag behöva springa en gång i kvarten och städa upp efter dom och vilken människa orkar det då? Nää fy.. jag får väl fortsätta städa varje kväll istället..

Nää, detta blev inget positivt inlägg så nu slutar jag skriva och hoppas på att dom där nötterna ringer snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Som vanligt så tar du ju otroligt fina bilder och det är så kul näj man som jag får följa barnen på långt håll, förlåt att jag inte skrivit tidigare men jag har legat på sjukhuset i 2 nätter, blod i buken av en cysta som spruckit men det verkar gå till sig av pencilin och det är ju bra, då slipper man ju iallafall op, nu när det är rötmånad och allt. Saknar er och önskar ni skulle komma nu// Kram mamma

2010-08-09 @ 09:36:39
Postat av: Patrik

telefonköer är vidriga!

haha det är alldeles för lätt att fastna framför datorn (A)

2010-08-09 @ 14:38:49
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: tarja

Det där med städningen är nog inte bara hos dig. Här lever vi i organiserat kaos, ingen idé att plocka undan innan barnen ligger och sover. eller så får jag lov att passa på när dottern är hos sin pappa ;) Helt ok om det är stökigt tycker jag så länge det inte är skitigt ;)

2010-08-09 @ 15:58:57
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Linda

Har du några tips på roliga jobb? Skulle verkligen behöva lite hjälp med att komma på något roligt:)

2010-08-09 @ 17:32:55
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

va kul att du tycker så :)



★VINN SNÖ OF SWEDEN ARMBAND★

På skånes största blogg (faakies.blogg.se) är det nu tävling om att vinna fina armband, TÄVLA DU OCKSÅ!!

2010-08-09 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0