Vilken hemsk natt...

Jag har sovit skitdåligt inatt. Har drömt så många mardrömmar att jag har vaknat och haft svårt att somna om. Fråga mig inte vad detta kan bero på men jobbigt var det! Igårkväll när jag gick och lade mig hade jag en sån grym jävla huvudvärk. Det bokstavligt talat blixtrade bakom ögonlocken när jag släckte lampan. Jobbigt var det men som tur var så var jag Trött med stort T! Så jag somnade relativt snabbt men som sagt, mardrömmar.. Usch vad jobbigt! Så idag är jag trött!

Tänkte även be om ursäkt för det dåliga bloggandet igår. Men huvudvärken satt i hela dagen och sen fick jag främmande och då orkar jag inte sitta här och skriva. Så därför ände jag mig nästan tvingad att skriva idag, hehe. Tindra ska till dagis om ca. 1 timme och jag hoppas verkligen på bättre pottgående idag! Jag tänkte kolla om jag inte kan följa med in en sväng och verkligen visa Tindra vart pottan är och förklara för henne att hon ska gå dit när hon blir nödig. Det funkar ju klockrent att göra så hemma så det borde funka där med. Spelar ingen roll vart jag ställer pottan hemma, säger jag bara till vart den är så förstår hon det. Så vi får göra ett försök tycker jag i alla fall.

Vad ska vi göra idag då? Jaa, vi ska åka ner till Björn en sväng efter att Tindra gått till dagis. Jag ska packa massageoljorna som folk vann här i bloggen och Jesper skulle väl pyssla med nått han med. Vädret verkar ju bli bra idag med. Men bara för att jag skriver så kommer det säkert börja regna i eftermiddag. Men är det fortsatt fint får vi väl se om vi åker och badar eller nått. Kanske Tindra i alla fall hinner bada i havet en gång till innan hösten kommer på riktigt.

Nä, hörni, nu har jag nog skrivit nog för denna gången. Ikväll ska jag försöka få in lite bilder på barnen som jag tog i..går..eller förrgår..kommer inte ens ihåg.. Just det..tränade lite igår med..gick dock inte så bra p.g.a huvudvärken..så nytt försök ikväll! Ha en bra dag allihopa! Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Ucsh vilken natt du verkar haft, du får förlåta mej att jag skrivit så lite men du ska veta att jag i allafall läst din blogg minst 2 ggr per dag. Om du vill ha nått att göra så kan du ju få plocka kantareller och skicka upp till mej... jag kan säga vart du ska plock ha ha vi kan göra ett byte plockar du kantareller till mej så bakar jag bullar till dej och skickar med ett packet, du har det ju dagen efter så dom hinner inte torka bort i allafall, nå nog. förstod av vad du skrev att pottan går tydligen inte riktigt lika bra på dagis som hemma och det är inte konstigt, där har hon ju hela tiden fullt upp och glömmer bort sig till det är försent, men det blir snart bättre ska du se. Gammelmormor har haft sina systrar på besök och den ena bor i Säffle och jag sade till henne (Sonja) att jag bett gammelmormor följa med mej ner till dej och att vi då skulle kunna ta tåget upp dit och hälsa på så nu är vi 2 som trycker på att hon ska följa men vi får se..saknar er massor och längtar till jul när ni kommer och då vill jag ha mina barnbarn massor så planera nu att göra mycket utan barn för barnvakt har ni många kramar mamma

2010-08-12 @ 09:32:58
Postat av: Patrik

usch för huvudvärk och mardrömmar alltså :(



sv; twitter är en sida där man nanobloggar, lite som facebook kan man säga =)

2010-08-12 @ 10:56:27
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Nina

ja kan tro att just denna hund är lite extra mkt jobb med iom att han är som han är. en vanlig hund brukar ju sköta sig mer :P va lite mer stabil helt enkelt. å va ja hört så ska finska lapphundar vara lugna. å den är ju så vackra! Kommer gå bra ska du se. om dem går ihop med barnen ( å dem brukar dem om dem är valpar - de anpassar ju sig då till situationen) så brukar allt lösa sig sen..



ja va jätte nojjig att ludde skulle vara jobbig då theo kom. men tvärtom. han va så sjukt orolig då ja skulle in till bb. å sen när vi kom hem med theo så gick han vid mitt ben å pep. ja trodde ja skulle bli galen. men det gick över under natten. asså han pep bara då theo vart ledsen.. å sen presenterades dem. å så va d ok sen. sen dess har dem ju varit bästa vänner :D ludde har alltid vaktat theo. mysigt. så ja e nöjd :D dem är söta då dem leker med :D

2010-08-12 @ 12:14:06
URL: http://deliciously.se/
Postat av: CLASSY

Ja visst är det :) Allt bra idag?

2010-08-12 @ 12:53:45
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy

Jobbigt :/ Jo det är bara bra här, gjort idag då ?

2010-08-12 @ 14:38:03
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: CLASSY

Jaha vad roligt, då kommer dom snart med andra ord - spännande :) Jag har varit å kollat på lägenhet jag, sen har det bara blivit lugnt! :)

2010-08-12 @ 15:57:00
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy

Där ser man :) Ska du göra nå skoj i helgen då?

2010-08-12 @ 18:42:59
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:) godnatt!!

2010-08-12 @ 23:52:16
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0