Dag 12 – I min handväska & Dag 13 - Denhär veckan

Handväska? Det använder jag knappt längre! Jag har allt i skötväskan eller i jackan! Men när jag väl använder handväska så har jag det viktigaste: Plånbok, nycklar och lite annat smått och gott. Ibland även mobilen men den har jag alltid i fickan! Antingen på byxorna eller jackan.. Ska jag skriva upp allt jag har i skötväskan så blir det nog en novell.. Blöjor, ombyte, flaska, välling, eventuellt en burkmat och majskrokar, våtservetter, plånbok, underlägg och ibland även en vattenflaska och en festis. Ja, där ryms det mycket.

Den här veckan har jag redan skrivit om i mitt tidigare inlägg, fullt upp!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Härligt och höra, det är bra med mig :) vad ska du hitta på denna söndag då?^^



glad andra advent! =)

2010-12-05 @ 15:35:39
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Milliez - 23år & 3-barnsmamma

Vilken mysig design du har.. :)

2010-12-05 @ 21:43:25
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0