Den däringa listan!

Den har jag totalt glömt bort ju! Men jag tror att jag gör färdigt den i ett nafs nu! Varsågoda!

Dag 17 – Mitt favoritminne
När mina barn kom..

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
När jag fyllde 20 och inte ens fick visa leg på systemet..

Dag 19 – Detta ångrar jag
Man ska inte ångra något egentligen. Men..nää..jag ångrar ingenting!

Dag 20 – Den här månaden
Är den längsta månaden som finns!

Dag 21 – Ett annat ögonblick
Vårat bröllop den 8/11-08

Dag 22 – Det här upprör mig
Skitsnack, lögner & George Bush

Dag 23 – Det här får mig att må bättre
En långpromenad med vovven!

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Barnmisshandel.
 
Dag 25 – En första
Lön spenderades på krogen vill jag försöka minnas..nää för då var jag bara 17..men jag kanske köpte nått smart..
 
Dag 26 – Mina rädslor
Småkryp såsom spindlar, flygfän och annat äckligt klarar jag inte av!

Dag 27 – Min favoritplats
I bilen bakom ratten.

Dag 28 – Det här saknar jag
Folk runt omkring mig som man bara skulle kunna hälsa på bara sådär..

Dag 29 – Mina ambitioner
Inom foto?

Dag 30 – Ett sista ögonblick
Men det var då ett jävla tjat om ögonblick?!



Kommentarer
Postat av: Nina

jo tack! men som tur va så hade vi fixat en försäkring i somras. kosta 500kr för ett år. så bärgningen va gratis till verkstaden och sen fick vi hyra en bil i tre dar gratis inkl soppa. så d va ju najs.. men bilen hinner inte fixas förrän tidigast måndag. så ja.. shit happens!

2010-12-20 @ 13:56:12
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0