God kväll!

Ledsen för lite dålig uppdatering. Men det har varit fullt upp idag.. Var på vårdcentralen på Tindra vid halv tolv och den visade såklart på dubbelsidig öroninflamation! Så vi fick penicillin. Den smakade dessvärre inte lika gott som ipren och bisolvon men hon är klok! Hon VET att hon blir frisk om hon tar medicinen och att man kan gå ut och leka i snön om man är frisk. Så hon tar den utan större bekymmer och sedan säger hon att den smakar blä och grimaserar lite. Man blir så stolt över henne! Och redan ikväll kändes hon piggare så är hon feberfri imorn kommer hon få gå ut en liten stund i alla fall! Hoppas!

Sen har vi mest umgåtts, jag och Alex var ute på torp en sväng och jag hittade faktiskt en superfin tröja på Gina, får se om det finns någon kvar i min storlek nästa gång vi åker dit, då kanske jag köper den, hehe. Nåja, det återstår att se. Men nu ska det bli en långprommis! Troja har bara fått kortisar idag så det är dags för en lång! Tror inte jag bloggar mer ikväll men ha en fortsatt trevlig kväll! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tänk vad barn är kloka iaf när dom blir lite äldre. Tråkigt att hon har dubbelsidig öroninflammation =( men hon blir nog bättre snart.



Vi slet som djur med Alma nu när hon åt penicillin, tyvärr är inte hon lika duktig som Tindra utan spottade en hel del ibland. Annan medicin tar hon oftast utan större problem.

2010-12-27 @ 22:02:57
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tur du har en smart tjej :) Snart är hon ute och busar igen!

2010-12-27 @ 23:31:30
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0