God kväll!

Känner att jag inte har varit så aktiv med bloggandet idag. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller. Vi har varit hos min gammelmormor och käkat lunch, våfflor med sylt och grädde, GOTT!! Efter det åkte vi och hämtade kameran och åkte till Anki och fick mysa lite med lille Elias. Såå himla liten! Blev dock inga bilder. Jag kom så långt att jag plockade fram kameran men sen blev det inget mer. Fick bli en blixtvisit då båda våra kära ungar rumsterade och var trötta så vi fick åka hem och lägga dom. Det slutade med att dom sov till klockan 17. Inte bra! Molly har precis somnat och Tindra är fortfarande vaken. Jesper ligger inne hos henne och försöker få henne att somna. Får väl se om han lyckas..

Imorn ska jag fylla i min tatuering. Det är väl allt som står på listan egentligen. Vi har lovat att åka in till stan när elgiganten öppnar för att köpa det senaste wow åt Alex. Sen är det väl inte mycket som händer. Joo, måste även in på apoteket. Ska köpa helosan för jag hade ingen kvar från att jag tatuerade mig sist. Och eventuellt måste jag köpa miniderm. Tindras hud känns som sandpapper och jag vågar inte ge henne en dusch fören vi köpt en bra hudsalva!

Nu ska jag enbart sitta och vänta på att "Kvinnors hemliga liv" ska börja och efter det blir det sängen! Natti!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

kuligt :) ja har tagit lugnt bara det mesta ^^

2010-12-06 @ 21:52:45
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

de har gått bra för oss med att ta kort på barnen hurru haha ;)

2010-12-07 @ 11:24:35
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0