God morgon!

Jag är trött. Jag är inte lite trött utan jättetrött! Imorse gjorde vi morgon klockan 6 och jag vill bara sova. Men det går ju inte nu för Tindra är vaken, hehe. Nåja, det blir nog bra. Dom börjar snart sova länge snart igen. Bara dom får bli friska nån gång. Tindra har lika hög feber fortfarande så hon går på ipren just nu. Får väl se om hon kan bli frisk snart. Jag vill gärna ut och kolla mellandagsrean ju. Hade gärna hittat mig en nyårsklänning eller nått men det ser dåligt ut med det. Får se hur det går.

Orkade aldrig sätta mig vid datorn igår för att lägga in resten av bilderna så jag får väl göra det ikväll så att ni har nått att titta på. Återkommer senare..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Ja det var en ELM, hoppas att alex och samme har kommit fram nu, efter alla om och men och att flickorna mår bättre. Jag ringer i morgon //Kram mamma

2010-12-26 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0