Paltschwimen och en promenad!

Ja det är nästan hemskt vad slö man blir efter palt! Men gudars så gott det var!! Tindra verkade gilla det hon med och åt en hel del faktiskt. Kanske man skulle våga sig på att göra det hemma någon gång. Grejen är bara den att jag har ingen paltgryta, ingen gryta som är stor nog heller! Men det kanske man skulle skaffa sig så att man kan göra palt hemma nån gång. För det går ju frysa in och bara ta fram och steka om man blir sugen! Men efter palten så tog vi på oss kläder och gick på en promenad. Vi gick ner till min farmors grav och tände ett ljus. Var på tiden, för där har inte jag varit på flera år tyvärr. Men nu blev det av! Kallt var det kan jag lova! Runt 17-18 minusgrader och jag är frusen fortfarande. Fast jag frös mest om benen och fötterna. Min nya jacka håller måttet ganska bra! Blev lite bilder idag med. Mest på vovven Oskar.















Haha jag gillar Oskars min på översta bilden. Ser ut som att han ler, hehe! Och ni får ursäkta blixtbilderna på gravstenen men med tanke på hur kallt det var så orkade jag faktiskt inte börja böka med stativet. Jag hade med mig det men längre än så kom jag inte! Och mamma, om du vill ha bilder på Oskar så får du säga till så skickar jag dom till dig eller lägger in dom i din dator på lördag. Säg bara till i så fall..

Nää nu ska Tindra få hoppa i bingen! Molly har snart sovit en timme, hehe. Hon är också trött efter att ha varit vaken en gång i timmen inatt. Imorn ska vi till min mormor för "lilla julafton" så vi får se hur aktivt jag bloggar imorn. Men ett inlägg på kvällen kan det nog bli, eventuellt lite bilder. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Ja jag vill jätte gärna ha lite av korten du tagit, naturligtvis på Oskar men även på dej och flickorna. Det blir jätte bra på lördag då kan du ju sätta in direkt på min dator, jag vet att även Benny ville ha kort av Oskar som du tog men det är ju bara göra samma sak med hans. Längtar tiii i eftermiddag och bara kunna vara med er// Kram mamma

2010-12-09 @ 10:29:43
Postat av: t

hejsan! :)

Tittar in här en liten snabb sväng ;) haft en bra dag hittills?

Kramar

2010-12-09 @ 12:56:49
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0