Stan och fika

Idag hade vi bestämt dejt med Jenny. Så vi gjorde oss iordning och packade in oss i bilen. Men då ringde min mamma och ville låna Molly lite så vi åkte dit och lämnade henne där. Sen in till stan och till subland! Jag kan inte få nog av det stället alltså! Världens godaste baguetter - javisst!! Så där satt vi och tjötade en stund. Sen gick vi runt lite, jag hittade en tröja som jag ville ha, men jag blev snål. Hittade en massa inne på "Presenten" som jag också ville ha, hehe. Jag skulle nog kunna shoppa ihjäl mig där inne! Tindra köpte en såndär snökula med en tomte i. Sen gick vi även in på guldfynd. Jag är sugen på att köpa en ny förlovningsring. För den jag har passar inte alls ihop med vigselringen. Då kommer det bli en förlovningsring i silver istället för guld. Blir snyggare! Så jag testade en och det kommer nog bli den ringen tror jag. Men det får vänta tills vi kommer hem. Hinner ju inte få den annars, hehe.

Nu får vi väl se hur dagen ser ut. Men nu har vi några dagar planerade. Imorn eller på fredag ska vi hem till min farfar och hälsa på tänkte vi. På lördag ska vi hem till min storasyster och ha "lilla julafton" och dela ut lite paket och äta älgstek, mumma! På söndag ska vi hem till mamma och äta palt (ÄNTLIGEN!!!) och på måndag ska vi hem till min gammelmormor och äta våfflor. Herregud vad vi äter, haha! Och på torsdag nästa vecka så ska vi hem till min mormor och ha en "lilla julafton" även där. Så nu är vi snart fullbokade ända fram tills vi ska åka hem. Kan väl erkänna att jag har lite hemlängtan. Egentligen inte hem till Uddevalla men hem till våran lägenhet.. Till allt julmys som jag gjorde innan vi åkte och våra katter. Tindra sa även idag att hon längtade efter katterna och dagis! Lilla pluttan min!

Nää jag funderar på om man kanske skulle ta sig en promenad innan det blir mörkt.. För här är det ju mörkt innan klockan 15.. Så ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0