Äntligen hemma!

Nu har min älskade unge äntligen kommit hem och full fart blev det! Nu ligger hon dock och vilar och jag hoppas att hon lyckades somna nu för annars vill hon lägga sig 17 idag eller nått. Men då kanske jag i alla fall lyckas hålla henne vaken till 19 för ovanlighetens skull, haha. Det återstår att se.. Men hon är i alla fall hemma så att man kan pussa och krama på henne, hehe.

Annars blir det inte mycket gjort idag. Ska väl göra lite pastasås med bacon till middag. Tindra gillar den maten så hon ska få den. En annan maträtt som hon gillar är wok, så det ska vi äta imorn, hehe. Måste få skämma bort henne lite nu när hon inte har varit hemma på ett par dagar.

Inatt måste jag ha legat väldigt konstigt. Jag har så ont i min nacke att det finns inte! Kan knappt vrida på huvudet. Blev lite bättre efter att jag duschat lite varmt men inte bra. Aja, det går väl över. Nu måste jag i alla fall kika en snabbis. Sen längtar jag till på fredag...LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Förstår att det ska bli skoj att se utvecklingen på dina små barn o se hur lika de är..Ha en skön eftermiddag.kram

2010-02-24 @ 14:34:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0