Årets bild 2009

Årets bästa bild 2009, fotat av mig? Jaa, jag satt och kollade igenom massa bilder från det gånga året och jag tror faktiskt att denna bilden (nedan) är min bästa bild från det gångna året. Vad tycker ni?



Modell: Amanda Hallberg
Fotograf: Jag


Jag gillar verkligen den bilden. Den ger en skön känsla om sommar. Även om denna sessionen inte riktigt blev som jag tänkte mig först så blev den ändå bra. Men denna bilden är den som blev bäst enligt mig. Amanda gjorde ett toppenjobb som modell också. Så denna bilden är min bästa bild från 2009. Nu ser vi fram emot 2010 med nya fotografiska äventyr! Och jag hoppas att dom kan bli många..


Kommentarer
Postat av: Becka

Riktigt fin bild! :)



Hade själv en härlig och lyckad fotosession idag. Kika in på min blogg så kan du se några av bilderna!

2010-02-04 @ 23:32:17
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

tycker också denna bilden är bra:) men du har gjort många bra bilder under år 2009:)

2010-02-05 @ 08:31:28
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0