Bilder från idag!

Jag har fortfarande inget spännande att skriva här. Men jag tänkte lägga upp lite bilder i alla fall. Jag kommer dock att uppdatera träningsbloggen för en gångs skull. Klicka här!

Ingen av bilderna som jag tog igår blev jag nöjd med så här kommer bilder ifrån idag istället..


Molly har börjat facinera sig för djuren i babygymmet. Hon ligger och pratar på dom och tittar när dom rör på sig. Detta babygym är alltså som en sängmobil, djuren snurrar och det spelar musik. Toppenbra!




Annars så har Molly varit på ganska bra humör hela dagen. Hon var lite grinig imorse så det blev ingen sovmorgon för mig, haha! Men jag överlever, jag är ju ganska van, hehe. Här busar hon i alla fall med pappa!


Detta kallar jag kärlek..

Nu till lite mer ointressanta bilder kanske. Jag hade tråkigt, Tindra är ju inte hemma, så här är en dagens outfit..


(Snyggt att jag står och pratar med Jesper samtidigt och får till en supersnygg min, haha!)

När jag tränade förut så fick jag syn på den underbara himlen! Den var alldeles knallrosa, solen höll precis på att gå ner och det snöade samtidigt. Var otroligt fint. Tyvär blev det inte lika fint på bild men jag gjorde i alla fall ett försök..


(Anledningen till att bilden är grynig är faktiskt för att det snöar stooora flingor..men dom syns självklart inte heller på bild..)

Fy vad positiv jag känner mig idag, NOT! Hade velat ut och fota idag för att solen sken och det var klarblå himmel. Kunde jag? Nej.. Varför? För att Jesper inte orkade.. Och jag orkar inte ha med honom när jag ska fota för han har absolut inget tålamod för varje gång jag stannar och hittar nått jag vill fota. MORR! Vad fasen är det med alla karlar? Suck! Och nej jag orkade inte åka själv heller för då hade jag fått handla själv och jag orkar verkligen inte bära massa påsar helt själv på bussen.. Fy åt fan vad jag saknar en bil! Sen är jag sur över en annan sak med men det orkar jag inte skriva här..handlar om bilar..

Sista bilden får bli en liten bonusbild från igår. Denna syn ser man INTE ofta..

Turbo och Freya, bredvid varandra, i samma soffa.. Dom är ärkefiender kan jag säga. Freya är rädd för Turbo och fräser så fort han kommer nära. Turbo, å andra sidan, jagar och bråkar och slåss som fan med Freya (inte konstigt att hon är rädd..). Men någon gång ibland så händer sånna här grejer..fräckt, även om det inte håller i sig.. Och nu har jag inget mer att skriva än att min älskade gumma kommer hem imorn! GUUUD vad jag har saknat henne!!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Jag får nog oxå ta ner babygymmet. Har fortfarande det nedpackat. hehe...

Ser så mysigt ut när dom ligger och kikar så!

2010-02-23 @ 22:56:31
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad söt lillan är! Men inte så jättelik Tindra längre (eller just nu kanske man ska säga, sånt där ändras ju hela tiden)!



Såg en blogg idag som plötsligt har blivit väldigt lik din...igen. =)

2010-02-24 @ 08:04:49
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Det är så skoj att se hur mycket som sker för varje dag med de små :) Min skrattar mer och mera för varje dag och det värmer så gott i mammas hjärta :) Söta bilder.Så snygg du är på bilden :) Ha en skön dag.kram

2010-02-24 @ 08:43:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah shysst med en kartong :D toppen ju :D



hoppas du får en super dag! krams

2010-02-24 @ 11:09:03
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hoppas det löser sig med bilproblemet för er snart

2010-02-24 @ 15:17:26
URL: http://sophian.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0