Dagens shopping

Ja som jag skrev förut idag hade jag tänkt visa vad vi shoppade idag. Det blev inte så mycket faktiskt fastän pengarna stack iväg. Har inte bild på riktigt allt heller. Det var ingen hög orkfaktor på det. Men här är det som jag faktiskt TOG kort på.


Nya blommor och krukor i köksfönstret!


Stolen och leksaken som Tindra håller i handen fick hon från ikea idag!


Nytt överdrag till skötbädden.


En ram som rymmer 4 bilder. Tänkte skriva ut några bilder och sätta in och sen hänga den över våran säng.

Sen köpte vi även en ny dyna till matstolen. Det är ju inget som behövs nu men man vet aldrig när vi kommer oss iväg till ikea igen och en sån behövs ju när Molly ska sitta i den. Köpte även massa värmeljus och doftljus, batterier och spots till våran lampa i vardagsrummet. Så nu är vi förberedda till nästa gång Tindra sliter ut våra lampor, haha! Men som vanligt hade jag kunnat handla upp hela affären.. Synd att man inte har dom pengarna.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av kvällen. Jag ska tömma diskmaskinen och sätta i det som inte fick plats och när torktumlaren är klar ska tvätten vikas och läggas undan och ny tvätt ska in på tork och även in i maskinen. Om det inte blir alldeles för sent. Vet inte hur länge det är kvar på torken. Nåja, så är det i alla fall. Nu tänkte jag bjussa på två bilder på mina prinsessor!


Tindra sitter och äter smoothie i bilen påväg till Göteborg.


Mollan vaknade verkligen på rätt sida (en stund!) efter att hon vilat. Hon låg och tjoade och log hela tiden. Men efter att jag tagit upp henne, gett henne mat och hon fått ligga på golvet en stund så började hon skrika och skrek typ resten av kvällen..nice!

Så nu på kvällen har jag haft kvarterets gnälligaste ungar. För var det inte Molly som grinade och skrek så var det Tindra eller båda två samtidigt. Blev gött trött på dom till slut, haha! Men Tindra fick bada en stund medan jag städade i badrummet. Kan ju passa på när hon ändå sitter i badet där inne, haha! Men inte ens det ville hon göra. Hon ville kliva upp efter 5 minuter och ändå är bada det enda hon tjatar om. Så jag antar att hon var otroligt trött. Så efter badet fick hon välling och sen i säng! Då var väl klockan närmare halv sju. Får väl se när hon vaknar imorn för imorse ville hon kliva upp redan klockan 5..suck!

Nu sitter jag här och är lite rastlös. Undra om jag skulle ta tag i diskmaskinen. Hade behövt storstäda hela köket men det har jag fan inte lust med idag. Tycker att torktumlaren kan bli klar den med så att jag kan göra allt samtidigt. Sen funderar jag på att leka lite med kameran. Men jag har inte så bra fantasi så vi får väl se om jag kan hitta på något. Nu ska jag sluta skriva här i vilket fall som hellst. Orkar jag fota så kommer bilder upp senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0