Dansar på bordet!

Det här är den bästa natten på flera månader! Jag har sovit och sovit. Molly har bara vaknat 1 gång och det var klockan halv 2, sen har hon sovit till halv 7! Iiih vad glad jag blev när jag insåg det! Tindra vaknade klockan 6 men vi klev inte upp fören halv 7. Så idag har jag bestämt att vi ska till öppna förskolan för första gången på typ ett år eller nått. Jesper blev sen och behöver sova och Tindra har sån energi att hon klättrar på väggarna. Så det kan nog vara skönt både för mig och henne att få komma dit och leka lite. Vi tar bussen som går 8.23 i alla fall. Då hinner jag springa in på willys och köpa något mellanmål till Tindra också. Hoppas bara att jag lyckas få ut vagnen själv. Den är så jäkla stor och tung. Ångrar nästan att vi köpte den. Eller nej inte egentligen för jag ville ha en hårdlift. Jaja det löser sig. Nu ska jag plocka fram lite kläder åt Tindra, sen åt mig och sen åt Mollan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0