Ensamt..

Nu börjar det verkligen bli ensamt här hemma. Tindra måste komma hem och underhålla sin mamma snart, hehe. Men det verkar som att hon blir borta ända tills på onsdag. Kommer sakna ihjäl mig.. Men samtidigt är det rätt skönt att få lite avlastning. Hon har ju sån energi att jag vet inte var jag ska göra av den, haha! Men hon är mer än välkommen när hon väl kommer hem. Älskade skrutta!

Har tagit lite bilder idag på Mollan men jag orkar inte lägga in dom i datorn nu. Har batteriet på laddning också.. Ja jag är lat. Men ni får se om imorn eller nått. Har egentligen ingenting att skriva här..ville bara uppdatera utan att veta varför. Undra vad man ska hitta på imorn...

Kommentarer
Postat av: mamma

Och vad jag önskar ni bodde närmare,jag vill oxå kunna ha mina barnbarn det är orättvist! och naturligtvis träffa dej men /kram mamma

2010-02-23 @ 09:30:06
Postat av: Nina

så grymt smart att ha honom i karet. han kan kladda bäst han vill. å så går det bara å spola bort. alltihopa.. theo viftar ju med färgen med. så det skvätter ju överallt. så det är toppen att ha honom där han kan svätta bäst som :P



krams

2010-02-23 @ 14:18:52
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0