Gårdagen då..och lite idag..

Ja nu har jag suttit och grejat iordning alla bilder. Det gick rätt snabbt med tanke på att det inte blev så många. Hoppas på bättre lycka nästa gång, hehe. Men nästa gång ska jag absolut inte ha batterigreppet på kameran och inte heller det objektivet jag hade. Blev alldeles för klumpigt. Men men, några bilder blev det ju som sagt och dom är uppladdade på litefm.se. Men dom syns inte än. I alla fall inte när jag kollade nyss men det kanske tar lite tid? Ingen aning. Eller så gjorde jag nått fel när jag laddade upp dom, haha. Man kan aldrig veta. Det märks väl.

Men jag tänkte visa lite bilder från igårkväll på Tindra och söthunden Thea!






Fan vad fult det blir när man riktar blixten rakt på.. Här använde jag bara den inbyggda blixten för att jag var snabbt upp med kameran bara, haha! Ville ju ha koll så att hon inte ramlade ner. Men här hittade jag alltså min dotter igårkväll. Mitt på köksbordet. Klätterapan no.1!

Bilden som kommer nu är en bild på mitt kladdmonster! Haha! Idag efter maten frågade jag henne vad hon ville göra, hon svarade "bada" och tror ni att hon fick det? Gissa medan ni kollar på bilden nedan..



Vad tror ni? JA! Hon fick bada, haha! Fram tills att hon (än en gång) sket i badvattnet då satte jag på duschen istället men det gick lika bra det. Nu orkar inte jag skriva mer för idag. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

men jäklars vilken sötnos till hund.. såååå liten. är det en valp? dem brukar ju inte bli så stora..



hoppas ni mår toppen. ja e seg as usual, därav så seg på att höra av mej.. stor kram!

2010-02-28 @ 21:58:30
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Marie

Söt hon är dillt Lilla kladdmonster !!! Så underbart när dom äter så bra ju :D

Kram Marie

2010-03-01 @ 12:12:15
Postat av: Mamma mina

Så gulligt med hunden i vagnen..Ha en skön eftermiddag.kram

2010-03-01 @ 14:56:05
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: tant

Fan viken bra bild det blev på Thea. Å lilla tindra var snygg efter måltiden haha söt unge

2010-03-01 @ 16:24:33
Postat av: ` isabella szerafia.

aw, söta bilder :)

2010-03-02 @ 11:26:50
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0