God morgon, en härlig dag!

Det snöar fortfarande men det verkar inte blåsa lika hemskt. Så när jag väcker Jesper tror jag att jag och Tindra ska klä på oss och gå ut och gräva lite här på baksidan, hehe. Han ska ju snart vakna så det blir nog kul. Ska se om han kan fota mig och Tindra också. Kanske man får en bättre uppfattning om hur stor snöhögen här bak faktiskt är.. Sen kan Tindra behöva lite frisk luft. Hon ska ju dock åka till sin farmor idag också. Jag har packat ner lite kläder till henne. Ska packa ner lite leksaker också. Men det går ju snabbt.

Jaa, detta fick bli ett snabbt blogginlägg för nu vaknade Mollyboll och ska få lite mat, sen väcka gubben och sen ut i snön. Skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag.Då har det börjat snö här igen..HA en skön och mysig söndag söta.kram

2010-02-21 @ 14:42:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

men den ska vara på höger. suck. ingen ser dem. så ja får väl ändra igen.. så skumt att ja ser dem på min laptop å på den här stationära..



hur gör du då du gör något. sätter du ut i procent? förstår du va ja menar? istället för pixlar så tar man procent så ska det bli lika på allas skärmar... ?



hoppas ni får det skoj i snön...

krams

2010-02-21 @ 15:39:58
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0