Lite bilder igen, hehe!

Tänkte bjuda på lite Tindra-bilder idag, hehe. Fick paket idag så var ju tvungen testa, haha! Hur som hellst, börjar med bilderna idag..



Tindra tittar på pippi långstrump. Hon har blivit helfrälst! Det första hon ropar när jag kommer in i hennes rum på mornarna är pippi! Första gången hon tittade på pippi satt hon som förstenad heeeela filmen! Jag är i chocktillstånd! MIN unge klarar av att sitta stilla nån gång, haha!

 

Tindra hittade min mössa, haha! Hon har faktiskt tagit på sig den helt själv!



Redo att gå ut och erövra världen..



Idag var det dags igen, hehe. Hon bad om att få måla och varför inte? Hon kladdar ju aldrig ner sig själv eller så? Det första hon gör när hon doppat fingrarna i färgen är att peta på näsan, haha! Vet inte varför men hon gillar väl att ha färgen där.

Nu har ni ju fått se lite vad vi har pysslat med ikväll. Jesper och Tindra var ute en sväng innan middagen med. Traktorn var här ute och flyttade massa snö så hon var i himmelriket! Lastbilar, bilar och traktorer på ett och samma ställe! OoooH!

Mer har vi inte gjort. Det har snöat hela dagen idag. Jag har hunnit tvätta två maskiner och torkat en, ska slänga in den andra snart. Men visst är detta vädret underbart?



Nä nu börjar jag verkligen tröttna på detta. Nu vill jag ha sol, vår och värme! Synd bara att det ska snöa även till helgen..suck!

Nä nu ska jag fortsätta pilla med min bloggdesign och fortsätta ha ont i ryggen..kanske skulle ta en värktablett?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ang ditt blodtryck så kan du äta saltlakris som brukar vara lite blodtryckshöjande, enda tipset jag kan komma på men det är kanske värt att testa?

2010-02-16 @ 21:31:50
Postat av: Kadri

så himla söt hon är

2010-02-17 @ 06:43:54
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Nina

haha ja ibland händer det :D yey!



å en sån där filt har theo med. han fick en sån innan han va född.. hmm ja tror d iaf. om ja inte blandar ihop det. men filten har han iaf :D så najs..



måste fixa sån där fingerfärg.. ser ju så jäkla skoj ut. vet att theo skulle älska det :D



hur mår du? krams

2010-02-17 @ 09:50:58
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0