Nytt försök

Ikväll ska jag få göra ett nytt försök till att fota dom där vimmelbilderna. Ska bli spännande och se om man lyckas. Men det hoppas jag väl. Se får vi väl se om jag kunde låna kompisens bil också. Kan ju alltid hoppas så att man slipper passa busstider och tjosanhejsan. Men jag börjar bli lite stressad för att hon inte hört av sig så jag får väl skicka ett sms.

Annars har inte så mycket hänt idag. Varit ute på torp en snabbis och handlat. Ätit middag har vi också precis gjort. Tindra åt så tidig lunch så det fick bli tidig middag också. Men sånt är livet. Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva. Har dålig fantasi. Men jag skriver väl mer imorn. Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Lycka till i kväll och du ska se att du gör ett suveränt jobb, det är jag säker på. Gammel mormor hälsar så mycket hon har varit här och vi har tittat på alla dina fina kort. Jag skulle tro att du behöver ett sådant grönt brev storlek L det är frankerat och klart och det kostar 60 kr. men säg bara till så sätter jag in pengar åt dej, jag kan göra det före om du vill. Hör av dej och lycka till ännu en gång/ Kram mamma

2010-02-27 @ 16:46:44
Postat av: Kaptenskan

Här händer det inte heller så mycket. Steg upp sent, vid halv ett efter att ha legat i sängen och kolla på TV med Gunnar på magen. Har du provat bärsele eller sjal med lillisarna? Jag har problem nu med att Gunnar vägrar ligga ensam en sekund och man har svårt att göra saker. Har du något tips på hur man får det att funka på något vis! :D

2010-02-28 @ 13:14:01
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0