Uppdaterat

Träningsbloggen är uppdaterad: www.mandarinklyfta.se/traning

Imorn hade vi tänkt städa. Blir säkert så om vi orkar. Men jag kom på att jag vill åka till biblioteket! Så det blir en tripp till stan innan städningen. Jag ska låna bok nummer två av Scott Kelby. Han är grymt bra på att skriva på ett språk man förstår, man får bra tips och trix om hur man kan ta bättre bilder och han skriver även ungefär vilka inställningar man kan använda i kameran. Så den ska jag bläddra i imorn tänkte jag. Har läst första boken och nu ska jag läsa andra. Han har även kommit med en tredje bok men den hade inte kommit till bibblan ännu, dom har precis köpt in den. Nåja, egentligen hade jag inget vettigt att skriva utan ville mest uppmärksamma att jag uppdaterat den andra bloggen..

Just det, föresten. Ni är ju några som undrat. Jag har fått tag på taxiböckerna!!! Snälla Susanne lånade ut sina till mig, så nu ska jag börja plugga! Och är det någon som vill sponsra mig så välkommen, haha! Nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra igenom böckerna lite. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst blev dom fina! :)

Jag har en Sony Ericsson C905 med 8,1 megapixlar.



Hoppas du har en trevlig fredagskväll!

2010-02-05 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0