Vad hände inatt?

Jesper var hemma tidigt för att lastbilen failade. Eller inte lastbilen men diselaggregatet på lastbilen. Vilket resulterade i att han inte kunde jobba utan fick spendera halva natten på verkstad istället. BIG fail! Hur som hellst var det inte det jag syftade på. Utan jag pratar om Molly. Hon somnade vid 21 igårkväll för hon vaknade precis när jag skivit färdigt inlägget igår. Sen sov hon till 2-tiden. Då bad jag Jesper göra en flaska men hon ville inte ha! Hon sög i sig 2-3 klunkar sen somnade hon igen! Oj? Sen vaknade hon igen vid 5 och då fick hon mer mat, hon åt faktiskt hela flaskan nu men somna skulle hon inte göra. Upp, bytte blöja och sög ur näsan, stackarn kunde knappt andas. Nu hjälper inte koksaltlösningen längre så jag ska ringa bvc och fråga vad man kan köpa, om man kan köpa nässpray eller nått.. Men jag undrar alltså, vad hände där vid 2-tiden? Ska hon själv lägga av med nattmålen redan? Inte mig emot! Fast det var säkert en engångsföreteelse!

Jahapp, nu vakna mini igen..får dra..

Kommentarer
Postat av: Johannah

Iliadin, näsdroppar. Det fick jag använda till min son innan han var 1 år. men se till så det är droppar och inte spray. Och dom funkar super, tyckte jag i alla fall. Så nu när grabben är dålig köper vi sprayen istället. Hoppas hon snart mår bättre Kram

2010-02-10 @ 10:14:12
URL: http://www.nogg.se/luddesmamma
Postat av: Mamma mina

God middag gumman.Tack för länken.ska beställa hem lita bilder i kväll.Skoj att ha hem de i album med..Ha nu en skön dag.kram kram

2010-02-10 @ 11:20:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kaptenskan

Vilken liten filur Molly är :D Man vet inte var man har de små liven alla gånger! Hoppas att hon sover mer på natten nu så du får vila lite. Hoppas att lastbilen gick att laga utan större psykbryt (det är så jobbigt och irriterande när grejer går sönder... jag har noll tålamod med sådant). Kramar

2010-02-10 @ 13:58:03
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/
Postat av: mamma

Ja du! Nog verkar det som om hon börjar vilja sova längre nätter, och det i säg är ju inte så konstigt om hon bråds på dej, du var bara 4 dagar... ja 4 dagar när du började sova hela nätter och då menar jag hela nätter. Du sov ca: kl.19.00-07.00 alltså 12 timmar och det gjorde du alldelens själv, jag trodde nästan du var sjuk och frågade barnmorskan om jag inte skulle väcka de, men hon sade att det var Ok. Jennifer lika så när hon var 1 v. Alex var 4 v. när hon började sova hela nätter så jag är en mamma som haft otroliga bar, bara så du vet. krama flickorna från mormor

2010-02-10 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0