Dödens död!

Det var verkligen ingen idé att gå och lägga sig igårkväll för så fort jag somnade så vaknade någon av ungarna, främst Molly. Så jag har fått sitta med henne i famnen och försöka få henne att somna om, när hon somnade lade jag ner henne bara för att hon skulle vakna ännu en gång så att jag fick börja om med alltihop! Men ena gången hon vaknade blev jag riktigt arg! För då stoppar jag in en napp i munnen på henne medan jag går och gör ännu en flaska, när jag kommer tillbaka har ungen somnat om helt själv!! Och där har jag suttit hur länge som hellst och försökt få henne till att somna i min famn.. Jaja, man får helt enkelt försöka lära sig att leva med det även om det är lite segt. Men vänjer sig kroppen nånsin med avbruten sömn? För jag har en känsla av att det kommer ta ett bra tag innan Molly kommer sova hela nätter..

Vad händer i familjen Andersson idag då? Ja, vi ska försöka ta oss iväg till affären. Måste köpa ersättning och jag ska ha en stor fet chokladkaka och ett par energidrycker! Sen ska jag frossa så att det sprutar ut ur öronen på mig. Kanske kan lugna mina nerver lite. Sen ikväll när ungarna har lagt sig, om jag nu lyckas få Molly att sova i sängen och inte bara på mig, så ska jag visa bilderna jag tog igårkväll. Får väl se om det blir några fler bilder idag, men det märker vi.

Nä nu vaknar Molly igen..som är så snuvig så hon låter som en gris..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Och så jobbigt när dom inte sover och är sjuka, men det blir snart bättre! I allafall så ska jag bara säga att vi ska äta ungsstekt röding medd grädd sås mmm så gott, jag vet att jag retas men jag längtar efter er så jag försöker med allt så ni ska komma upp / Kram mamma

2010-01-24 @ 12:23:24
Postat av: mina

Hej hej..Hoppas att helgen har varit en bra helg med familjen.Klart man ska unna sig god saker då & då.Ha en skön söndag.kram

2010-01-24 @ 15:23:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0