En massa bilder!

Börjar ni tröttna på alla mina bildinlägg eller? Haha! Detta inlägg kommer nästan bara bestå av bilder. Massa bilder på mina underbara barn och lite bilder som jag tog nu ikväll när barna somnat. Jag lekte lite i diskhon med vatten och sånt, hehe. Jaa bilderna får tala för sig själv helt enkelt. För er som inte är intresserade kan ju hoppa över detta inlägget då, men jag tycker det är kul så jag lär ju fortsätta visa bilder, hehe.

Tindra har legat på ungefär 38,5 i temp hela dagen. Men det har då inte stoppat henne kan jag säga! Hon har så mycket energi. Fast jaa, lite slöare har hon nog allt varit. Men har hon ingen feber imorn så tror jag att vi ska gå ut i snön och leka en stund. Hon behöver det och jag behöver lite frisk luft. Om det är fint väder kanske hela familjen kan promenera till bvc, får väl se. Beror ju som sagt på måendet och vädret.

Nää bilder var det. Här är från idag på förmiddagen. Tindras morgonfrilla är to die for! Haha!

Där kan man snacka troll, haha! Underbaringen!

Jesper åkte iväg till apoteket också, då passade vi på att hoppa i sängen, haha. Eller jaa, Tindra stod för hoppandet och jag stod för fotandet. Sen vaknade ju Molly mitt uppe i buset så hon fick också mysa med oss i sängen. Det är sånt man får göra när pappa är borta så skvallra inte, haha! Jag lade Molly på mage i sängen och jag måste säga att ungen är grymt stark i nacken! Hon lyfter huvudet nästan helt och hållet redan och har gjort det från det att hon föddes. Nu fick jag inte till någon ordentlig bild men lite syns det i alla fall. Sen har jag fått till en bild som bara STRÅLAR syskonkärlek om, hehe. Såå mysigt! Jaa, ni får se själva..

Eller jaa, kanske 2 bilder till och med. Jag gillar verkligen dom bilderna där dom ligger bredvid varandra..Jag måste nog snart skicka in bilder för framkallning känner jag..och måste även köpa ett nytt album då jag lyckats fylla ännu ett, hehe. Får ta det när vi får pengar.

Dom andra bilderna då? På vattnet ja..dom kommer här.

Bilderna är tagna i diskhon som sagt. I botten lade jag dekorationsstenar i olika färger bara för att testa. Tycker att det blev helt ok faktiskt. Bilderna blev ju mer färgglada i alla fall, haha! Funderade på att testa färga vattnet med mjölk också men våran mjölk är snart slut så jag ville inte slösa, haha.

Nåja, detta var i alla fall allt från mig idag. Håll nu tummarna på att Tindra inte har någon feber imorn så att vi i alla fall kan vara utomhus lite! Nu börjar jag få abstinens..

P.s. Molly blir 2 veckor idag, tiden springer iväg och snart springer väl även hon.. D.s

Kommentarer
Postat av: Nina

ja jäklars det va bilder.. så där ser theo ut i håret oxå på morgonen. men han har ju kortare så det står ju upp nästan ännu mer. haha. söta är dem iaf...



jätte fina bilder as usual.. älskar dropparna. riktigt coolt..



ja den e så najs almanackan. riktigt nöjd.. å så fick ja fylla i allt som ja har planerat. smiiiidigt :D



förstår att det inte blev så många bilder på bröllopet då.. vi tog ju från alla andras kameror. för jag fota inte heller.. katastrof.. samma gäller ju dopet.. tur att det va nån som latja runt med kameran.. annars hade ja dött..



måste lämna in kameran på rengöring då det kommit skit inne i kamerahuset. så sne.. hajjar inte varför..lr hur det kommit dit då ja inte ens öppnat det. en dag var skiten bara där. inget som påverkar bilden. men stör som fasen.. =/



krams

2010-01-18 @ 21:01:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hahahhhahahhaha.. ja det kanske är bäst. då vet du att du får bra bilder å en massa bilder dessutom :P haha..



be dem som är med att ta med deras kamera. å så får du kopior sen på deras.. =)

2010-01-19 @ 08:51:36
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Kaptenskan

Vilka fina bilder! Jag gillar också att fota, men jag har inte riktigt kommit igång med Photoshoppandet haha!!! Jag mixtrar på och det kommer väl utvecklas färdigheter hoppas jag! :D Du verkar jätteduktig på PhS.

2010-01-19 @ 17:05:32
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0