En promenad i ensamhet!

Jesper kom faktiskt hem tidigare än förväntat från mötet. Så han var hemma när Tindra åkte iväg med farmor och faster. Och då tog jag tillfället i akt att ta mig ut på en promenad helt själv! Det var underbart att få komma ut lite. Plus att solen skiner så man får väl passa på! Det blev några få bilder också men när man har gått samma runda i flera månader (ja när jag orkade då..) så blir man ganska trött på att fota. Men här kommer dom få bilderna som togs..



Det satt hur många fåglar som hellst uppe i ett träd. Dom fyllde hela trädet, hehe.



Är det bara jag som tycker att det ser ut som att solen är påväg ner på detta kortet? Skymning liksom? Haha ja det ser i alla fall inte ut att vara mitt på dagen.





En liten snösvamp kanske? God matlagningssvamp!



Ja det var allt jag hade att bjuda på idag. Nu ska jag börja förbereda maten. Ska skala potatis för idag blir det nått så enkelt som fiskpinnar och potatismos. Men jag har glömt köpa remoladsås så det lär inte bli gott. Men nu frågade Jesper sin mamma om hon kunde svänga förbi och köpa det innan dom kommer hem med Tindra och det kunde hon, yeah! Så nu får jag sätta lite fart..

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina bilder skulle bara säga att fåglarna du fotat heter Sidenssvansar. Kram mamma

2010-01-23 @ 15:17:57
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

haha har du gått och blivit fågelskådare;P



Hoppas ni haft en bra dag

kram

2010-01-23 @ 20:03:51
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Självklart är det trist, men det var till det bästa. Mår man inte bra så ska man ju inte stanna kvar eller hur? Ja jag har hittat mig en ny. :) Gick fort, men är lyckligare än på länge nu. :)



Fina bilder btw! :)

2010-01-23 @ 20:14:37
URL: http://charlottaandersson.devote.se
Postat av: Kaptenskan

Vilka fina bilder!!! Du är så duktig! :D

2010-01-23 @ 21:53:25
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0