Ensamma hemma!

Idag är jag och barnen ensamma hemma. I alla fall en stund. Jesper är på årsmöte med airsoftföreningen och känner jag honom rätt så drar det ut på tiden och han lär inte vara hemma fören ikväll, hrm! Men vid 12-13 tror jag, så kommer Jespers mamma och hämtar Tindra en stund. Dom skulle väl gå till muséumet så jag får i alla fall liiite lugn och ro, hehe. Så nu försöker jag få Tindra till att vila så att hon orkar busa sen. Tror faktiskt att hon somnade. Men hon tog i alla fall lite sovmorgon idag. SKÖNT!!! Men hon var ju dock vaken en stund inatt istället så att vi fick bråka med henne. Ja vi höll nog på med henne mellan 23-01.30, sen lyckades hon somna och klockan 02 vaknade Molly för mat, hon somnade om 02.30 och vaknade igen vid 5.10..men jag kan inte säga att jag är så trött. Jag är faktiskt förvånadsvärt pigg. Det trodde jag inte när jag var uppe klockan 5 imorse. Det värsta var att jag bara satt på sängkanten, matade Molly och bara väntade på att Tindra skulle börja banka på dörren, men det gjorde hon aldrig. Jag somnade om och vaknade av Tindra 07.30! Jesper var påväg upp för att gå och lägga henne i sängen igen, haha! Men jag stoppade honom och sa att klockan faktiskt är halv åtta så hon behöver inte sova mer, hehe.

Nehepp, Tindra hade inte somnat så jag får gå och lägga ner henne igen och Molly är påväg att vakna så det är matdags igen.. får skriva mer ikväll om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0