Förbaskade klant!

Det ska vara jag till att göra allt..klantigt.. Jag fick en mini-fotostudio häromdagen för att jag ska kunna fota massa produkter åt Björn och www.neoo.se ! Idag när jag satt och fotade, tror ni inte jag vevade ut ena lampan rakt ner i golvet?! SJÄÄÄLVKLART! Den gick sönder.. Förhoppningsvis är det bara att byta spotlight i den sen funkar den igen, får vi hoppas. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag är så förbaskat klantig! Nu vet jag vart Tindra fått sin klumpighet ifrån i alla fall..suck.. Men jag lyckades i alla fall få fotat några produkter. Och jag måste bara få visa en av dom, haha! Jag blev bara så full i skratt när jag hittade den produkten. Någon som skulle vilja ha en egen oscars-statyett? Blowjob award! Titta här..



Hade inte den varit nått att ställa i bokhyllan? Haha! Klockrent!

Så ja, detta är alltså vad vi har gjort idag. Vi har varit nere hos Björn i stort sett hela dagen för att fota produkter och Jesper har grejat med servern. Men vi har även varit på bvc. Känns lite knepigt att skriva om det i samma inlägg som jag skriver om ett blowjob award men jag orkar inte göra två olika inlägg, haha! Molly hade i alla fall gått upp bra i vikt. Nu väger hon 3480gram och är 51cm lång. Men det känns fortfarande konstigt att hon redan är två veckor..den första tiden springer ju iväg, jag hinner inte med! Såhär fort gick väl inte tiden med Tindra? Kommer inte ihåg faktiskt.

Vad händer imorn då? Jo vi ska åka och storhandla har jag bestämt! Sen tänkte jag faktiskt att vi skulle gå in och köpa en ny mössa till Molly, hon har bara en tunn hjälmmössa som är några storlekar för stor och totalt söndertvättad typ. Tindra hade också behövt en ny mössa då hennes börjar bli för små. Hon har 1 mössa som är alldeles för stor som åker ner för ögonen hela tiden och 2 som är för små. Nåja, vi får väl kolla på detta imorn som sagt.

Nä nu ska jag käka lite sen blir det nog en dusch..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha , bra att blanda barn å blow jobs !

Ja ja skitsnygg blev bilden iallafall ! Du e grymt duktig , men du .... klantig e man mer eller mindre Hahaha ! Hoppas det går att byta lampan bara !

Kramiz

2010-01-19 @ 20:59:14
Postat av: Anonym

ett tips är att lägga i en socka i mössan så den inte åker ner:) PÅ huvudet såklart:)

2010-01-20 @ 06:54:59
Postat av: Linda

Ha, ha,ha!! jag garvar ihjäl mig :D! sjukt roligt.



Tack söta du :). Det ska verkligen bli jättespännande! Men jag tycker att tiden går så fort denna gång antar att det är för att man har en del mer grejor i huvet..hmmm. Den här gången är jag riktigt nyfiken vad det blir, men vi får ju inte veta det här ( får åka till stockholm). Men det är ju kul att hålla sig.....säger jag nu ja ha,ha!

Går allt bra som 2 barns morsa? mycket förändringar?

Ha en bra kväll,

Kram.

2010-01-20 @ 19:39:16
URL: http://flingan79.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

haha en sån skulle man ha ;)



tror du att du får ihop några te en träff? :)

tänkte d kanske är lättare att säga ett datum till folk vi kan ju preliminär boka å får du inte ihop folk eller nått kommer ivägen kan vi ju bara ändra?

kram kram



2010-01-21 @ 14:48:43
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0