Foton och sånt..

Just nu sitter jag och håller på att gå igenom en massa bilder. Tänkte skicka iväg på framkallning nämligen. Ska försöka få ihop 100 bilder för det är vad jag har gratis för tillfället, hehe. Betalar bara frakten. Men jag vet inte om jag kan få ihop 100 bilder just nu. Eller jo, visst, det är väl inga problem egentligen men jag vill ju gärna skicka in sånna som jag är nöjd med, hehe. Jag är lite självkritisk kan man väl säga. Men vi får väl se hur det kommer gå. Hade ju som sagt behövt ett nytt album också men det kan jag ju köpa vart som hellst nästan. Sen ska jag nog köpa några nya ramar så att vi kan få upp någonting på väggarna nån gång. Är så tomt överallt. Ska försöka sparka Jesper i ändan så att han kan hänga upp hyllan som jag vill ha ovanför sängen också, hehe. Aja, det blir nog bra detta.

Hmm, det ovan skrev jag imorse. Jag hann inte längre än så, haha! Men nu har jag i alla fall gått igenom alla bilder och lyckats få ner bilderna till 100st. Jag jag fick ihop lite för många, haha! Men nu är det nerbantat.. Och jag håller precis på att ladda upp dom på hemsidan och sen ska bara beställningen skickas!

Vad har vi mer pysslat med idag då? Jaa, jag tog lite bilder på Molly (och mig) när vi var ensamma förut. Tänker i alla fall visa er 2 stycken. Men jag tar dom i slutet av inlägget. Sen när Tindra kom hem från dagis så myste vi lite och busade. Jesper åkte iväg och hyrde några filmer, sen var det matdags. Efter maten så fick Tindra måla lite med fingerfärg efter det badade hon och nu sover båda barnen. Jag har grejat färdigt med bilderna, vikt tvätt och stoppat undan, satt på en ny maskin som jag ska slänga in i tumlaren nu. Fasen vad duktig jag känner mig när jag skriver allt jag har gjort, haha! Det har tagit sin lilla tid i alla fall. Men nu ska vi sätta oss och kolla på en film. Får se vilken det blir.. Mys!

Här är bilderna och med dom säger vi god natt!




Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Va söt hon är! :)

Vart beställer du bilder ifrån??

2010-01-26 @ 21:09:41
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Nina

finisar!!! :D



jag blir arbetslös igen i mars.. får ont i magen av tanken!

2010-01-26 @ 21:25:56
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Marie

Så fina bilderna blev gumman ! Alltid lika underbart att få se biloder på sådana finingar !!

Må så gott!

Kram

2010-01-26 @ 21:30:17
Postat av: Anonym

näe alltså ja blev arbetslös sommarn 08 då ja va gravid med theo, blev utkastad från fk som sjuskriven. å ja skulle få nån slags rehab med ams å fk. men pengarna drogs in å där stor ja kvar ensam å fick stämpla. så nu vet ja inte i vilket fack ja hamnat i,..

2010-01-26 @ 21:31:26
Postat av: Eva

Jag orkar inte läsa ditt inlägg nu, men tar det imorgon =)

Fina bilder, hon är stark i nacken redan. Gillar hon att vara på mage? Vi har precis börjat ha Alma på mage då hon inte fått vara på golvet förren nu då det varit så kallt.



Visst är det tråkigt att maken är sjuk, men Oskar har försökt underhålla honom så gott han kunde på em. Det ser dock inte ut som om det är någon bättring än =( så jag har sagt att han får ringa läkaren imorgon för att utesluta att han inte behöver penicilin. Vill inte riskera för mycket med två små här hemma.

2010-01-26 @ 22:47:56
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..

Hoppas att du får en skön onsdag..så fina bilder--du är så¨duktig med bilder :) kram

2010-01-27 @ 11:11:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Vilken fin bild på er två :)

2010-01-27 @ 20:00:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0