Härlig morgon!

Denna morgonen har faktiskt varit ganska mysig. Började med att Tindra och Molly vaknade samtidigt runt kvart i 7 imorse så då låg vi hela familjen i sängen medan Tindra åt välling och Molly fick ersättning. Efter att dom hade ätit klart så klev vi upp och jag mös lite med Tindra och lyckades få på henne lite kläder. Jag har tagit på mig det ansvaret eftersom jag inte riktigt har energin att leka med henne just nu, då får vi i alla fall en egen stund när jag klär på henne och sådär. Sen kände jag mig så sjukt less på julen så jag och Tindra började plocka ner alla pollor från granen. Sen slängde Jesper ut den så nu står den på våran baksida, får se vart vi ska göra av den bara.. Nåja, sen plockades det ner stjärnor och tomtar och lite andra julsaker så nu är det bara gardinerna kvar. Jag ska väl ta tag i det också snart, men jag vet inte vad jag ska ha för gardiner. Kanske skulle köpt lite nya för jag har verkligen inte gott om gardiner.. Men jag får se.

Efter detta käkade vi lite frukost och sen klädde vi på oss och åkte till maxi. Ja, hela familjen åkte. Jag kände att jag ville ha lite luft. Handlade lite mat och andra nödvändigheter. Det var skönt att få röra lite på kroppen. Dock kände jag ju att min foglossning sitter kvar när jag hade gått en stund. Men det är ju ändå bara 4 dagar sen Molly föddes så förhoppningsvis ger det väl med sig nån gång. Så idag blir det i alla fall wok till middag. Snabbt gott och lätt.

Det är många som har frågat hur Molly sover om nätterna. Jaa, hon har ju inte direkt kommit in i några rutiner men sover gör hon allt. Igår åt hon sista gången vid..hmm..22-tiden tror jag för efter det gick även jag och lade mig. Sen vaknade hon halv 1, fick mat, somnade. Samma sak vid halv 4 tror jag klockan var och sen vaknade hon vid 7 som sagt. Så vi får sova hyfsat mycket i alla fall. Nää hon vaknade faktiskt vid 2 också kom jag på nu när jag tänker efter.. Men det var ju samma sak då, äta och sen somna om. Så jag klagar verkligen inte. Kan ju hoppas att det håller i sig, hehe. Nää nu ska jag försöka få tag på bvc. Man skulle tydligen ringa till dom för att få en första tid för en viktkontroll under nästa vecka. SUCK säger jag till det eftersom bvc är helt jävla omöjliga att få tag på nu för tiden.. Men men, jag måste göra ett försök i alla fall..

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0