Jag har tråkigt..

Så jag snodde en lista från min lillasyster bara för att fördriva tiden lite. Efter denna blir det nog sängen som gäller..

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:
* Få på mig mina jeans..
* Våren
* Sommaren
* Skara sommarland på midsommar
* Studion
* Piteå
* Värme
* Få ett jobb

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Känner mig otillräcklig ibland
* Har svårt att låta bli godiset
* Mörkrädd
* Tycker det är jobbigt att vara ensam hemma
* Har svårt för att ta kontakt med nya människor och bangar gärna ur innan träffar och sånt..
* Har lite svårt att prata om känslor
* Har väldigt få vänner
* Är beroende av min kamera

~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* Är du dum eller?
* Amäh!
* Suck
* ork
* Gå och lägg dig!
* H-A (annat ord för prostituerad, som jag säger för ofta om nått inte går som jag vill..)
* Absolut!
* Mupp

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* strumpor
* mjukisar
* bh
* trosor
* pyjamasöverdel
* Fleecejacka
* gummiband
* halsband

~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
Kan väl inte ens komma på 8 personer som jag vill ska göra den..men om ni gör den så kan ni ju alltid kommentera så jag kan läsa era svar, hehe!


Kommentarer
Postat av: Kadri

hahah rolig lista

är också mörkräd och svort o träffa nya vänner. godiset kan jag aldrig o låta bli. Det måste jag bara ha

2010-01-15 @ 08:09:43
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0