Mobil

Kvällen blev lite annorlunda än vad vi tänkte oss. Men den blev i alla fall till det bättre måste jag säga. Vi fick främmande av nixuz och julia, mycket trevligt! Så när vi lagt barnen så satte vi oss och kollade på 2012. Den var väl sådär kan jag säga. Jag har sett bättre filmer och det syntes alldeles för tydligt, i vissa scener, att det var datagjort. Men handlingen var det inget fel på och man kan ju undra om världen går under år 2012.. Jag hade tänkt visa er lite bilder som jag tog på barnen ikväll men jag orkar inte sätta mig vid datorn nu så det får bli imorn. Sov så gott nu allihopa! Jag ska passa på att sova nu innan Molly vaknar nästa gång.. Gissningsvis runt 00-01.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0