Myskväll..?

Nja jag vet inte. Känns inte som att det är fredag idag ens en gång. Något mys har vi inte direkt heller. Kommer väl sätta oss tillsammans och kolla på let´s dance men sen blir det nog sängen. Är sugen på nått med. Funderar om jag skulle koka mig lite kola. Får se om jag orkar. Känner mig inte speciellt motiverad till nått just nu. Känner mig bara deppad utan egentlig anledning. Är det normalt eller? Funderar på om jag håller på att bli sjuk också. Nice timeing! Har sån magknip och känner mig lite febersnurrig.. Men det är säkert ingenting. Kan ju i alla fall hoppas att det inte är någonting.

Idag blev det inte mycket gjort. Vi har inte varit utanför dörren. Fick lite besök av Malin och Malin här för en stund sen. Trevligt trevligt. Men gud, det står stilla i min hjärna, jag har ingenting att skriva..joo föresten. Tindra har blött näsblod idag för första gången i sitt liv. Hon kröp runt på golvet, halkade och landade rakt på näsan. Blodet bara rann! Men det stannade ganska snabbt och hon tyckte nog mest det var jobbigt att ha ett papper tryckt mot näsan samtidigt som jag försökte hålla henne lite bakåt med huvudet. Men efter en liten stund blev hon glad igen. Verkar inte ha fått några men för livet i alla fall.

Nää, nu ger jag upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0