Någonting lurt?

Kom på att jag inte har bloggat nått idag så för att ni inte ska undra så gör jag en snabb mobiluppdatering. Nej, vi har inte åkt till förlossningen ännu utan vi har börjat med en storstädning här hemma. Och ja, det känns som att det är någonting lurt i magen. Jag har en massa sammandragningar och vissa gör faktiskt lite ont så att jag måste stanna och andas. Men med min tur är det säkert falskt alarm.. Nu ska vi passa på och kolla på en film medan Tindra vilar och sen fortsätter städningen. Kanske man kan städa igång förlossningen? Haha! Man kan ju hoppas för nu är jag less! Kanske jag får rätt ändå? Jag gissade ju på 3 eller 7 januari och 3e låter ju riktigt fint i mina öron måste jag säga! Nä nu ska vi dra igång filmen. Jag uppdaterar senare. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

va spännade hoppas de blir den 3 nu då;P ingen fl är ju den andra lik hihi!



kram

2010-01-02 @ 12:53:29
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jo jag har hört att man kan städa igång en förlossning =)

Ja, nu kan hon ju faktiskt komma för nu är det ju 2010 aå hon behöver ju inte stanna i magen längre =)

Hör av er som sagt om ni behöver hjälp, jag har ingen skola än på ett tag så det är bara att ringa dygnet runt ;)

2010-01-02 @ 13:23:30
URL: http://slns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0