Nu vet jag..

Nu vet jag i alla fall vad alla snackar om när dom pratar om sömnbrist i samband med småbarn.. Jag har ju liksom aldrig upplevt det på samma sätt. Tindra har ju liksom alltid varit exemplarisk med sin sömn. Fast när jag tänker efter så vaknade hon också 2-3 gånger per natt för mat vid denna åldern..men då ammade jag. Så fort hon började med ersättning sov hon ju hela nätterna. Men vi får väl se. Känns ju mer som att Molly småäter hela tiden och inte äter ordentliga mål. Så det kanske kommer snart att hon sover hela natten. Tindra fortsätter i alla fall att vakna tidigt. Men nu vaknar hon inte klockan 5 längre utan hon sover i alla fall en timme längre. Men jag vet fortfarande inte hur jag ska klara av att kliva upp klockan 6 själv när Jesper börjar jobba igen. Men det får gå helt enkelt. Man har ju liksom inte mycket till val, haha!

Idag hade jag i alla fall tänkt städa, främst i Tindras rum. Men jag har så jäkla ont av denna foglossning som inte vill ge med sig plus att jag har ont i ryggen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Bilen försvinner ju idag också. Hade velat passa på att städa när Tindra är på dagis men som sagt, det blir nog inte idag. Mina värktabletter som jag hade har ju gått ut också..i mars 09 gick dom ut. Skräp..sånna borde inte få ha utgångsdatum..

Aja, jag har inget roligt att skriva..skulle jag fortsätta så blir det bara klagomål ändå..blir lätt så när man är trött..

Kommentarer
Postat av: Kaptenskan

Huuu det låter tufft med så lite sömn. Hoppas verkligen att det blir lite bättre snart för dig. Jag håller med om att man inte kan göra så mycket, men för den sakens skull får man vara grinig och tycka det är jobbigt. Jag är också ganska grinig just nu, fast jag egenligen inte heller kan göra så mycket åt situationen :D Det är helt ok att bli lite putt ibland, det är mänskligt! Kram

2010-01-21 @ 17:04:05
URL: http://kaptenskan.webblogg.se/
Postat av: Nina

förstår att det kan vara jobbigt. hoppas du kan vila så ofta du kan iaf..



skönt att ert disco har slutat. här har det ju precis börjat.. som han håller på.. men det är jätte skoj. men idag har han gnällt å härjat. liite trött nu måste ja väl säga.. men som vanligt så går ja inte å lägger mej.



har iaf hängt tvätt, diskat, plockat undan. det borde räknas till någe :P



å man får klaga!! man är ju bara mänsklig!

krams

2010-01-21 @ 21:07:10
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0