Vattenlek och en magbild..

Ja alltså jag har sån abstinens känner jag, haha! Jag har ju knappt hunnit fota nått med min nya kamera och jag är gryymt fotosugen! Så idag lekte jag lite med vatten och ett papper som jag skrev ut med bara massa färg på. Blev lite häftiga bilder ändå om jag får säga det själv? Kan även tillägga att jag enbart fotade med manuell fokus och det var inte lätt. Jag är inte van att ställa in fokusen själv men tycker ändå att jag lyckades få bilderna någorlunda skarpa, eller? Denna idén fick jag av en annan tjej, kommer inte ihåg adressen till hennes blogg nu men tack för idén, haha! Här kommer bilderna i alla fall.

Blir nog några fler bilder imorn då jag fick lite tips av Marie hur man kunde göra också. Jag tänker inte riktigt så långt själv så det är tur att nån kan ge mig tips, haha! Ni förstår, jag har inte riktigt tänkt på att jag faktiskt KAN smälla upp stativet och göra det lite enklare för mig, nej jag ska alltid fota allt på fri hand, haha! Nåja, det får testas lite andra grejer imornkväll helt enkelt. Men säg gärna vad ni tycker om dessa bilder. Och ja, jag vet att det är fästet för vattenslangen som sitter på och ja, jag vet att det inte är det minsta snyggt men jag orkade inte plocka undan disken från diskhon i köket så jag tog "grovtvättens" ho, hehe. Imorn blir det dock diskhon om det ska bli nått.

Sen hade jag tänkt bjuda på en magbild också. Graviditeten är ju över men jag måste säga att jag är rätt nöjd över att min mage har gått ihop relativt snabbt. Min mage hängde bra mycket mer och väääldigt mycket längre tid efter Tindra. Nu känner jag mig som jag gjorde innan graviditeten med enda skillnaden att jag fortfarande inte kommer i några byxor, haha! Fick nästan inga bristningar denna gången heller. Bara några små. Men jag har ju miljoners efter Tindra som jag får leva med. Men det var ju tur att man fick något vackert ut från det i alla fall. Här är bilden.

Men jag kan ju säga att jag längtar gryymt mycket tills jag kan pressa kroppen igen. Gå ner i vikt och träna lite videos som jag gjorde sist. Ser verkligen fram emot att få svettas lite och bygga upp musklerna igen. Frågan är när man vågar börja ta i. Nu tänker jag ju snart börja med promenader och sådär men när är egentligen rekomenderat att man "får" börja? Kroppen behöver ju sin vila innan liksom..man kanske borde vänta en månad eller två i alla fall? Eller? Aja, det blir nog bra.

Nää nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen. Imorn blir det ner och fota lite produkter åt Björn igen. Ska bli skoj att se hur det går att fota produkter med min nya kamera. Ni kanske kan få ett smakprov imorn, haha! Får väl se.. Nu har lillan fått mat så jag får passa på att gå och lägga mig så att jag hinner sova ett par timmar innan nästa matning. Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennyli

Man ska inte aktivt träna förräns avslaget är borta har jag hört. Det är iaf det som gäller på Friskis o svettis "Mamma-barn gympa"!

2010-01-17 @ 10:40:24
URL: http://ddb.blogg.se/
Postat av: Marie

Läckra bilder !!!

Du .. herregud vad magen försvunnit på 2 veckor alltså !!! Det kommer gå på ett kikc så e du av med dina gravve kilon ;)

Kramiz

2010-01-17 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0