2 gnälliga barn!

Den ena värre än den andra. Som jag skrivit tidigare har vi ju plockat bort Tindras "middagsvila" av den enkla anledningen att hon aldrig vill vila på dagarna utan man brukar få tvinga henne. Men idag hade hon verkligen behövt sova en stund. Hon somnade visserligen på soffan med Jesper men det var inte länge hon sov. Hon är INTE på bra humör! Den andra då? Ja henne vet jag inte riktigt vad det är med. Hon har vägrat äta välling hela dagen idag. Hon åt en flaska imorse, sen gröt och efter ett tag ville hon sova. När hon vaknade försökte jag ge henne en flaska men det ville hon icket. Gav henne då lite spagetti och köttfärssås som hon gillar, då åt hon en halv burk. Efter hennes andra vila försökte jag ge henne en flaska igen men det ville hon inte ha så hon fick nyss ett litet mellanmål..eller litet och litet hon åt upp en hel burk med fruktpuré bestående av hallon, blåbär och äpple. Får försöka ge henne en flaska här sen innan läggdags, vill hon inte ha då får hon väl gröt. Vadå? Vill hon sluta med välling redan nu?? Ska jag få ett "grötbarn" nu? Haha! Jaja, man får väl kanske en av varje. Tindras största kärlek är ju sin välling. Skulle nog plåga henne om jag tvingade henne att sluta med den, hehe.

Nu är det inte länge kvar innan jag kan slänga dom i säng. Känns som att jag räknar ner minutrarna idag. Dom kommer få lägga sig tidigt.. Sen när dom ligger ska jag göra det roligaste av allt i slutet av månaden, betala räkningar. Men sen serni, ska jag rymma hemmifrån en sväng. Jag ska faktiskt åka och fota. Vet inte var men det blir säkert nånstans..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0