Alla vi barn i bullerbyn!

Den filmen fick Tindra idag som försenad födelsedagspresent av Krewer. Så nu tittar hon på "barna" hehe. Så nu ska Krewer samla alla Astrid Lindgren-filmer åt Tindra. Det är en bra grej tycker jag. Har länge planerat att jag skulle köpa alla filmerna själv men nu behöver jag ju inte det, hehe.

Nu har Jesper åkt till jobbet också. Men jag har i alla fall sällskap och det är skönt! Så ikväll blir det film och bara ta det lugnt. Så därför tänkte jag att jag får skriva en snabbis nu ifall att jag inte hinner det sen. Men då vet ni i alla fall.

Nu vet jag inte vad mer jag kan skriva. Men ni får ha en fortsatt trevlig dag och kväll! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0