Bara för att hålla mig vaken..

Så blev det ännu ett blogginlägg på mindre än en halvtimme, haha! Här är en lista..

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?
Tindra!
2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse?
Myste med mina barn
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Kollade pippi långstrump som fortfarande håller på
4. Vad hände dig 1993?
Ingen aning..började nog 2an (gick med 85:or)
5. Vad har du för melodi på din mobil?
Nokia Tune
6. Tre ord varför du sist spydde:
Jag var sjuk
7. Vilken färg är din hårborste?
Svart
8. Vad köpte du sist?
Fyndade ett set med galonkläder för 249kr
9. Vad fick du senast i present?
Pengar och en vattenkokare som jag önskade mig.
10. Vilken färg är din dörr?
Röd
11. Var förvarar du dina pengar?
På banken
12. Hur var vädret igår?
Regn regn och regn
13. Var kramades du sist?
I vardagsrummet med Tindra
14. Vad ser du fram emot?
FJORDEN PÅ FREDAG!
15. Vad är 15?
Min lillasyster
16. Vilken skostorlek har du?
36/37
17. Vad har du för bakgrundsbild på datorn?
Mina barn
18. Är du random?
Beror på situationen.. Lite svårt att vara helt random när man har två ungar..
19. Vill du klippa dig?
Ja, men bara topparna, saknar mitt långa hår lite..
20. Är du över 25?
Näpp!
21. Pratar du mycket?
Med alkohol i kroppen kan jag inte vara tyst, haha!
22. Kollar du på O.C.?
Nej
23. Har ditt namn ett "x" i det?
Nej
24. Känner du någon som heter Steve?
Nope
25. Hittar du på egna ord?
Nej, det är Tindra som hittar på och jag börjar säga dom, haha!
26. Är du kittlig?
Under fötterna? JA!
27. Är du en typiskt svartsjuk person?
Ibland.
28. Nämn en snygg skådespelare/skådespelerska:
Chad Michael Murray, Robert Buckley..mmm..! Haha!
29. Nämn en vän vars namn börjar på M?
Malin
30. En sak du önskar dig just nu?
Skrev en lista om det i förra inlägget, haha!
31. Skulle du kunna leva ensam resten av ditt liv?
Nää
32. Biter du på naglarna?
Näpp
33. Har du lockigt hår?
Ja jag har faktiskt börjat få det! Och glad är jag för det!!
34. Vilken konsert ska du på härnäst?
Drängarna och Nordman på fjorden!!
35. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Jag själv.
36. Hur många gånger har du svurit idag?
Jag svär allt för ofta..
37. Vilket ord säger du ofta?
Är du dum eller?
38. Nämn en bra skiva i din samling:
Äger inga skivor som jag inte brännt själv, haha!
39. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Aldrig hört talas om..
40. Ska du jobba imorgon?
Nej
41. Vad är det godaste du har i ditt kylskåp just nu?
Dricka (Jespers)
42. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Tindra
43. Vad borde du göra nu?
Lägga Molly men hon får vänta. Vill ha henne uppe en stund till..
44. Har du något smeknamn?
Hade/har uppe i norrland. Då hette jag Myran för alla. Knappt nån som visste vad jag hette egentligen haha!
45. Sover du mycket?
Nja, har svårt att somna på nätterna och en Molly som vaknar klockan 5..
46. Vilken bok läste du senast?
Så dumt!
47. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Farsan
48. Tycker du om någon just nu?
Ja, flera stycken.
49. När diskade du senast?
I förrgår (diskmaskin!!)
50. Har du gråtit idag?
Nää

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Otroliht vilken ork du har med alla listor, men dom e kul att läsa. Jag skulle bara skriva och säga att du kan väll gratulera Jesper på namnsdagen från mej i dag... saknar er kramar i massor från mamma

2010-07-26 @ 09:47:32
Postat av: alexandra

VIN DIESEL DÅ?

2010-07-26 @ 15:22:47
URL: http://wiikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0