Bilder och film!

Fast i omvänd ordning. Jag börjar med att visa filmen på Mollys framfart. Lurade henne lite en ett filmfodral och det skulle hon ju ha! Sen måste jag ju säga att jag gillar hennes stil, hehe.



Tog på henne en pyamas bara för att det skulle glida lättare på golvet. Vi har så varmt i våran lägenhet så vi är klibbiga hela högen. Man fastnar i golvet! Och det var det tunnaste jag kunde erbjuda henne för fram, det skulle hon!

Försökte även ta en fin bild på mina barn ihop, men det misslyckades ganska brutalt. Fick EN bild sen dog blixten.. Grattis! Måste köpa mig en batteriladdare och uppladdningsbara batterier.


Och så får ni en liten bonusbild med..Molly kan ju bara inte gilla kameran eller så var det nått som skrämde henne..hmm, haha!



Haha gullunge!

Nä nu ska jag sätta mig och kika lite på en design åt en tjej.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Va duktig hon är på att ta sig fram! Jag väntar på att Moa ska fatta det där!!! Men sittningen börjar bli bättre och bättre här iaf. Ganska skönt när dom inte flyttar på sig när man lagt dom på ett ställe..haha..

2010-07-24 @ 15:15:14
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0