Bloggtorka..

Har inte så mycket att skriva om. Och jag hinner typ aldrig sitta här längre. Vi har alltid fullt upp liksom, hehe. Idag ska fröken K komma hit och passa våra ungar en snabbis. Vi ska bara åka ner och byta bromsarna på vänster bak eftersom dom var lite dåliga. Men sen är det ju bara tuta och köra! FY FAAN VAD SKÖNT!! Jaa, jag berättade nog aldrig det igår MEN... BILEN GICK IGENOM BESIKTNINGEN!!!!!!!!!! Fy faan vad skönt kan jag lova! TJOHOO!!

Imorn funderar vi på att göra en liten utflykt. Vi funderar på att åka till Borås djurpark och kika på alla djuren. Skulle nog vara kul. Jag tänkte ringa och kolla med min moster, Katja, om dom kanske vill följa med. Men jag misstänker väl att hon jobbar. Men fråga kan man ju alltid göra.

Nää, vad sjutton ska jag skriva mer då? Inget..jag lämnar det åt eran fantasi! Nu ska jag lägga min pappagris för att sova (Tindra) sen hämta K hos doktorn sen skruva bil! Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

skönt att bilen gick igenom i alla fall:D

2010-07-01 @ 14:35:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0