Dessa jävla kryp!!

Jag berättade ju häromdagen att jag tagit bort en fästing som kröp i hårbotten på Tindra. Samma dag tog jag även bort en stor fästing som släppt, antagligen från nån av katterna. Idag samma sak. En stooor jävel låg på golvet. Dom är så äckliga! Jag vet inte vad jag ska göra..jag tycker att jag kollar igenom katterna varje dag men ändå missar man fästingar. Kanske skulle ta hit nån och sanera hela lägenheten. Tänk om det finns fler här inne som sätter sig på oss! Uuuh gud, jag ryser!! Det värsta med hela sommaren och det som gör att man längtar till vintern. Usch och fy säger jag!

Idag är det vaaarmt ute. Kvavt och äckligt och mulet. Men men, det ska i alla fall bli en promenad idag. Tänkte gå ner till spara och tillbaka. Rätt lagom. Kommer ta Molly med mig också men Tindra får stanna hemma. Hon blir så rastlös och tycker det är sååå tråkigt att åka vagn. Så hon och Jesper får vara hemma och potträna istället. Mycket bättre! Så jag kommer att handla hem till middagen. Inte för att jag vet vad vi ska äta idag men det blir säkert bra.

Nää nu ska jag ge Molly lite gröt och sen ska jag äta lite frukost. Ha en bra dag!

Föresten, nu tar jag bort träningsbloggen och gör en underkategori som heter träning istället..ni är för lata för att gå in där ändå ;)

Kommentarer
Postat av: S

Jag har nu valt ut de 10 finalisterna för veckans blogg, gå och kolla om du har blivit utvald!

2010-07-21 @ 15:33:19
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Postat av: Anki

jupp det har vi :P

2010-07-21 @ 16:37:18
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: andrea

hej (: jätte fin blogg verkligen!

jag skulle behöva lite hjälp, vore jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mig. jag behöver en ny design till min hästblogg. skulle varit jätte snällt om du skulle vilja göra en (:



kram och ha det bra

andrea

2010-07-21 @ 17:56:04
URL: http://andreabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0